torsdag 27 oktober 2011

Som min egen skugga

Det handlar om en tonårstjej som heter Fay och som är modig och schyst. Hon håller alltid ihop med
sina två bästisar Kaylie och Dawn.

Fay börjar tycka att det är konstigt att hennes lärare och kompisar börjar påstå att dom sett henne vid andra tillfällen när hon vet att hon är varit någon helt annanstans.

Sen börjar det hända en massa hemska saker. Fay börjar känna sig förföljd och iakttagen. Hon inbillar sig en massa hemska saker. När hon berättar för lärare och hennes bästa kompisar men ingen tror på henne. Hon börjar se skuggor som liknar henne och som försvinner direkt när någon är nära Fay. Den kommer bara tillbaka när Fay är ensam.

Mina kommentarer till denna boken:
Jag rekommenderar denna boken för tonåringar. Det är en väldigt läskig bok.
Om jag ska betygsätta denna boken från 1-10 så säger jag 10, för att den är jättebra och jag gillar att läsa läskiga böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar